torsdag den 25. juni 2015

En blandet torsdag

Idag har jeg været med toget til og fra arbejde. Tiden fordriver jeg med lidt hækling.

Lige inden jeg står af i eftermiddag opdager en fejl. Der skal pilles op hele vejen hen til hæklenålen.


Det var torsdagens æv.

Nu til noget af det gode

Imorgen fredag starter Hannes patchwork sin sommer DHU.
Man får en del af et patchwork mønster hver uge. Hvad man ender med ved man ikke før man næsten er færdig.  

Jeg er ikke særlig god til patchwork, men i sommer vil jeg nå i mål med projektet. Jeg har købt et kit med alle materialer. 




Jeg har udvidet min horisont lidt.


Bogen er af den norske designer Bitta Mikkelborg. Det er lykkes mig at finde den i en dansk netbutik.
Håber at få knækket koden til de sokker i sommerens løb. Jeg øver i hvert fald selvom det går langsomt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry