lørdag den 31. januar 2015

Ego dag

Jeg har haft en ego dag. Det er sjældent det sker.

Jeg har været på messe.


Uden børnene med på slæb har jeg haft fri til at gøre som jeg havde lyst og bruge masser af tid.

Jeg har været til foredrag med Charlotte Kaae og Annette Danielsen.

Jeg har deltaget i et hakkekursus med Rachel Søgård. Jeg fik lært at hakke rundt.

En del af julegaven fra mine forældre var penge. Min far løftede pegefingeren og sagde penge skulle bruges fornuftigt. Jeg synes pengene er brugt fornuftigt. (Er ikke sikker på han er enig)



Skønne sager kom med hjem. Glæder mig til at komme i gang.

1 kommentar:

  1. Du har bestemt brugt pengene fornuftigt. ;-)
    Næste år vil jeg rigtig gerne til AOH-messen så der regner jeg med at tage turen fra det jyske sammen med nogle andre kreative sjæle - så bliver det lidt billigere med broen.

    SvarSlet

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry