onsdag den 24. september 2014

F.O # 20 Topstykke


Så lykkes det mig endelig at blive færdig med mit topstykke.

Faktaboks:
Model/mønster:                 Topstykke
                                         Geilsk
Garn:                                 Geilsk bomuld og uld farve C27
                                         55% bomuld, 45% bomuld
Pind:                                  3,50
Str.:                                   XL
Garnforbrug:                      310 g
Bemærkninger:                   Det første jeg har lavet til mig selv som ikke er et sjal.

3 kommentarer:

  1. Topstykket er en klassiker, og man kan jo godt forstå hvorfor!

    Hvor er den blevet fin.

    SvarSlet
  2. Superflot :-) Jeg strikkede engang et Topstykke som virkelig blev brugt og nærmest slidt op. Nu er det jo mega for stort til mig, men opskriften har jeg da endnu.......har pludselig fået lyst til et nyt topstykke ;-)

    SvarSlet
  3. må se at få strikket min, den ligger bare og venter :)
    Hvor er den fin og sejt gået!

    SvarSlet

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry