onsdag den 18. september 2013

Steven West Color Craving Kal


Jeg deltager i West mystery Shawl Kal.

Den hedder color craving. Du kan læse mere på Ravelry, hvis du ikke allerede kender den.
Første clue kom i fredags. På fredag kommer clue 2. Jeg er over halvvejs med clue 1. Jeg viser den først frem, når den er færdig.

Jeg strikker i disse farver:



Det lyserøde og lilla er Rasmillas luksusgarn. Det sorte er Rasmillas yndlingsgarn.
Noget jeg i forevejen havde liggende på lageret.

Jeg ved godt at jeg ikke burde gå i gang med noget nyt med alle de projekter jeg har gang i for tiden.
Især min sommer DHU trænger til at blive færdig. Jeg arbejder på sagen, men det går langsomt for jeg kan ikke sy i hånden samtidig med at jeg ser fjernsyn. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry