søndag den 10. marts 2013

W.I.P

Der bliver lavet lidt kreativt hver dag. Det er ikke meget. Lidt har også ret.

Jeg har 2 "gå i byen" projekter.


Et blåt tørklæde som ikke får meget opmærksomhed.


Dette tørklæde er kommet halvvejs. Det rykkede en del igår, hvor det var med i byen og oppe af tasken flere timer.

Hjemme har jeg denne tunika, som tv strik


Jeg synes jeg strikker og strikker, men kommer ikke rigtigt nogen vegne. Jeg er i tvivl om jeg overhovedet har garn nok.

Mit tæppeprojekt er kommet lidt "bagud"


Jeg arbejder stadig på februars svære firkant. Det er dobbelt strik med mønster. Jeg har måttet pille op et par gange, før jeg forstod metoden. Opskrifterne for  marts måned har jeg fået, så jeg har efterhånden lidt travlt, hvis jeg skal følge med. Det vil jeg gerne. Det er lidt sjovere ikke at have set billeder, mens man selv er   i gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry