søndag den 18. november 2018

Rund julegave

Det er ved at være længe siden jeg sidst har lavet et indlæg her. Jeg laver hemmeligheder til min mor, så hun har lidt at hygge med i december.

Det jeg har lavet bliver vist frem efterhånden som hun pakker det ud.

Jeg har også fået lavet lidt til mig selv. Jeg har lyst til nyt julepynt.

Denne julekugle er en rund julegave designet af @unkeldesign.

Opskriften er en del af hans opskriftssamling med navnet Puttes julepynt, som han har udgivet i år.

Jeg har brugt bomuldsgarn fra Søstrene Grene og Nora Madeira guld garn.


Opskrift: Rund julegave af Unkeldesign
Garn: rødt bomuldsgarn fra Søstrene Grene og guld tråd fra Nora Medeira
Pind: Hæklenål 2,50 og 3,00 mm
Forbrug: 11 g incl fyld
Størrelse: ca. 5,5 x 5,5 cm


Bemærkninger:  Ingen. Jeg har fuldt opskriften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry