tirsdag den 10. oktober 2017

Cirkuselefant


Den store af mine piger har en kollega som lige er gået på barsel.
Min datter ville gerne give en gave. Hun har selv fundet garn og opskrift i mine gemmer.

Elefanten skulle have haft hat med pompom på og en bold under armen. Begge dele droppede jeg, da elefanten skulle gives til en baby.

Det tog lidt længere end nødvendigt at hækle den. Jeg fik nemlig vendt det ene ben med vrangen ud af og måtte starte næsten forfra, da jeg var halvvejs oppe på maven.





Opskrift: Cirkuselefanterne Sonja og Saxo af Asli Sørup
Garn: Bomuld fra Netto 50 g = 165 m
Hæklenål: 2,0 mm
Forbrug:  165g
Størrelse: 30 cm høj
Bemærkninger:  Garnet er fra Netto. Den lysegrønne er farve 090 - den blå er farve 088

2 kommentarer:

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry