lørdag den 23. september 2017

Orkis træf

Idag har orkis foreningen holdt træf på Sjælland

Nogle gange er der helt stille og alle arbejder koncentreret - andre gange bliver der snakket løs. Det er en hyggelig dag. Sidst på dagen bliver jeg lidt træt i hovedet. Jeg vil gerne lære de teknikker jeg ikke kan, når der er nogle som kan hjælpe mig. Der er som ofte nogle man kender fra tidligere og nye man ikke har mødt før.


Der er altid et par nye opskrifter at arbejde med. Opskrifterne er tilpasset så der både er noget både for nye og gamle. Jeg har fået lavet et græskar uden stilk og startet på en stjerne. Bladet fik vi fra de svenske piger som var med.


Jeg fik købt en ny bog og noget garn. 

1 kommentar:

  1. Det lyder hyggeligt og må være hyggeligt, at komme ud og dele en fælles hobby.

    SvarSlet

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry