lørdag den 27. august 2016

Kreativ pengegave

Min svigerinde har holdt fødselsdag. Hun ønsker sig ikke meget, så det er svært at finde på en pæn gave.

Så en pengegave måtte være løsningen. 

Når jeg giver pengegaver prøver jeg at gøre lidt ud af indpakningen.




Hun fik 3 knallerter i en æske. Knallerterne er lavet af toiletruller, som jeg har lagt mønstret papir om.

Pakket ind i silkepapir og bundet med bånd.

Jeg har brugt hvad jeg havde af rester til både knallert og indhold. 


Pengene er rullet sammen og resten af fyldet er diverse dimser og palietter samt lidt slik

Det var overraskende forholdsvis nemt og hurtigt at lave.

Ideen er ikke min. Du kan finde en DIY her



1 kommentar:

  1. Det er en fin pengegave, som jo eller kan være en udfordring at få til at virke festlig. Også tak for link til diy'en.

    SvarSlet

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry