søndag den 19. august 2012

Jeg forstår det ikke

I eftermiddags sad jeg stille i skyggen og svedte.

I næsten 2 timer rendte pigerne rundt og legede med disse 2 dele.


Den store grønne dims er en Global Goal og bruges til at træne fodbold med.
Sveden løb af dem og de var helt røde i hovedet.

Iflg. pigerne er der meget jeg ikke forstår. Jeg forstår stadig hvordan man kan få lyst til at træne fodbold i denne varme. Jeg kunne have forstået det, hvis det var en vandkamp.

Begge var ude og spille fodbold igår og skal igen i morgen, så det burde da ikke være nødvendigt.

Der er så meget jeg ikke forstår.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Cirkuselefant

Den store af mine piger har en kollega som lige er gået på barsel. Min datter ville gerne give en gave. Hun har selv fundet garn og opskri...