søndag den 8. september 2019

Uge 36

Tiden flyver afsted. Jeg gør mit bedste for at følge med. Tænk at det allerede er søndag igen.

Jeg har haft gang i 2 projekter i denne uge.


Det ene er en rund pyntedug i orkis. Den har en deadline, så det er det projekt, som får mest opmærksomhed.


Sidste uge havde jeg gjort en strikkeprøve færdig. I denne uge har jeg fået slået op til trøjen, som skal strikke top-down. Sweateren hedder Curvy cable sweater. Jeg mangler kun lidt før ribben er færdig.

Jeg har også netshoppet lidt. 
Jeg har tidligere lavet en del perlesyning. Det var mest nisser, klokker og runde duge jeg lavede.
Nu har jeg fået muligheden for at lære at sy brich stich med perler som er cylender formet.




Jeg har købt lidt forskellige perler, tråd og en opbevaringskasse. Jeg har gang i mit første lille projekt, som bare bliver en prøve. Jeg har planer om at få lavet nogle øreringe.

Der er så mange ting jeg gerne vil og ikke meget tid til at udfører det i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry