onsdag den 19. juni 2019

Rondeller

Jeg har flere steder rundt omkring set nogle hækle rondeller i stedet for at bruge engangsrondeller som købes i supermarkederne.

Jeg har set flere forskellige opskrifter rundt omkring, men ingen passede den stil og størrelse, som jeg gerne vil prøve af.

Jeg har derfor lavet min egen opskrift. Det var faktisk ikke så svært som jeg troede.

Jeg har hæklet på nål nr. 3,00 i diverse rester af bomuldsgarn.
De er 7 cm i diameter og vejer til sammen 5 g.


Indtil videre er kun min yngste datter, som har prøvet dem af. Jeg bliver nok nødt til at lave nogle flere hvis jeg selv skal prøve dem af.

Håber det med tiden kan erstatte de fleste af de købte engangsrondeller. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry