lørdag den 19. januar 2019

Sy og strik med mere

I denne weekend er der Sy og strik med mere i Hillerød.

En messe med foredrag, workshop samt boder.


Der er god plads, så det var nemt at komme rundt og kigge i alle boderne.

Jeg havde valgt en workshop med Ruth Sørensen. Det var 1 times undervisning i hvordan man kan strikke intarsia/gobelin strik selvom man strikker rundt.

Min prøve er ikke helt færdig. Jeg har fået strammet den ene omgang lidt.


Jeg så/hørte også foredraget med Vithard Villumsen. Det hedder Strik helt af. Spændende foredrag med lidt at tænke over bagefter.  

Jeg fik shoppet lidt. En bog jeg har ønsket mig længe, et strikkekit på halvvanter samt en macaron som er en lille æske til maskemarkøre.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry