søndag den 21. oktober 2018

Au naturel

Au naturel er en hals varmer / halsedisse / rør.

Jeg ved faktisk ikke hvad den bedste danske betegnelse er.

Den er designet af Jennifer Callahan. Det er længe siden jeg fik fingre i opskriften, så jeg ved ikke hvor jeg har fundet den henne.

Det er anden gang jeg strikker den. Første gang var i oktober 2016.

Det har været en ufo, som er kommet frem og blevet færdig.
Jeg havde lavet ribben og lidt af de hvide trekanter inden den landede i ufobunken.

Den er strikket i Cottonwool 5 fra Gepard. Garnet er 50% uld og 50% bomuld. En kombination som jeg godt kan lide. Garnet er lækkert blødt, varmt og kradser ikke.



Fakta:
Opskrift: Au Naturel af Jennifer Callahan
Garn: Cotton Wool 5 fra Gepard 50% uld og 50% bomuld. 50g =ca. 100 m.
Pind: 5,00 mm
Størrelse: 23cm høj og 74 cm rundt
Forbrug: 139 g
Bemærkninger: Opskriften er fuldt uden ændringer.
Hvid farve nr. ?, Lysblå farve 712, Petroleum farve 726, Blå farve 730, Mørk blå farve 748

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry