mandag den 24. september 2018

Sommer

I sommerferien deltog jeg i en online workshop i strikdesign.

Workshoppen blev holdt på engelsk af Aroha Knits

Det varede i 10 dage. Designprocessen var delt i 5 trin.



Det var spændende at deltage og jeg fik lært en masse. Desværre har jeg ikke tiden til at lave en masse design, men jeg vil helt sikkert lave flere.

Jeg har valgt de farver, som jeg synes passede til årets sommer.




Fakta:
Opskrift: Sommer designet af mig
Garn: Arwetta Classic 80% superwash merino wool og 20 % nylon - 50 g =  210 m
Pind: 4,00 mm
Størrelse: one size voksen
Forbrug: 113 g
Bemærkninger: Jeg har brugt følgende farver: Mørkblå nr. 144, mørkgrøn nr. 148, grøn nr. 220 og gul nr. 200


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry