lørdag den 22. september 2018

Et par ufoér mindre

Jeg har tilmeldt mig Stephen West MKAL som starter til oktober.

Jeg synes det kits med garn som der bliver tilbudt er for dyrere. Så planen var en tur i gemmerne og finde egnet garn.

Jeg gik først efter at bruge den mørke blå som hovedfarve og den spraglede som en af kontrast farverne. Derfor blev dette tørklæde pillet op. Det skulle have bestået af halve cirkler strikket sammen til et aflangt tørklæde. Et projekt som aldrig har fanget min interesse.


Jeg ændrede plan og fandt en anden ufo frem.  Det skulle have været et sjal. Jeg har besluttet at nogle af farverne skal indgå i min MKAL og derfor er dette også pillet op. Jeg havde nok alligevel aldrig fået det strikket




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry