onsdag den 15. august 2018

W. I. P uge 33

Hverdagen er igen oppe på fuld tryk. Begge teenagere er startet i skole og alle sports aktiviteter er også kommet igang. 

Det betyder at der ikke er så meget tid til alt det kreative. Jeg holder af vores hverdag som den er. Tiden til det kreative skal nok komme, når pigerne ikke bor hjemme mere. 

Strømperne til ældste teenager er med i toget hverdag. Skaftet er færdigt og de mangler kun ribben


Mit half moon oracle sjal er også kommet lidt videre. Jeg havde fået lavet for mange fejl i det gule, så jeg måtte pille op og strikke det igen. Jeg har sat markør før hver mønster rapport, så jeg med det samme kan se hvis der er nogen fejl. 


Min halsedisse i eget design har ikke fået så meget opmærksomhed. Lidt har også ret.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry