onsdag den 8. august 2018

W. I. P uge 32

Hverdagen er i gang ikke på fuld tryk endnu, men i gang. I hverdagen har jeg ikke så meget kreatid, men jeg håber alligevel at kunne se fremskridt på mine projekter hver uge.


Mit eget design har ikke fået så meget opmærksomhed i denne uge. Jeg havde lige nogle tanker om designet og opskriften, jeg skulle arbejde lidt med. Ideen holder og jeg fortsætter.



Strømperne til den store har fået meget opmærksomhed. De har fået hæl og er kommet et pænt stykke på skaffet. De skal være langskaffet så jeg har et stykke endnu. De bliver løbende prøvet for at se hvornår der skal laves en ekstra udtagning til læggen.



Sjalet (Det er half moon oracle designet af Kristin fra Voolenvine.) har også fået opmærksomhed. Jeg får ikke altid koncentreret mig nok, derfor har det et par fejl. Det er fejl jeg lever med, fordi jeg er for doven til at pille op. Der er næsten 300 masker på pinden nu.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry