søndag den 8. juli 2018

Nyt garn

Min ældste datter har i den sidste uge været på Roskilde Festival.

Allerede den første dag mistede hun sine hjemmestrikkede langskaftede sokker.

For husfredens skyld lovede jeg at strikke nogle nye.

Datteren vil have nogen magen til dem hun har mistet. Det er lidt svært for jeg har ingen opskrift.
Jeg må gøre mit bedste for at lave nogen magen til.

Datteren vil have de skulle være i det samme garn, så hun har søgt rundt på nettet og fundet en som havde 7 nøgler til salg. Jeg tror det er første gang nogensinde hun har købt garn til mig.

Det er sødt og viser hvor meget hun gerne vil have nogle nye sokker.


Jeg må hellere komme i gang med dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry