mandag den 23. juli 2018

En strikket klud

Jeg har fået en strikket klud færdig.

Det er ved at være længe siden jeg slog op til den. Den har ligget længe for selvom mønstret er enkelt og let at huske kræver mønstret koncentration, når man laver vrangpindene.

Jeg kan ikke huske, hvem som har designet mønstret eller i hvilken bog jeg har fundet opskriften i. Bogen var en jeg havde lånt på biblioteket. Den er afleveret for længe siden.

Som jeg husker opskriften har jeg slået lidt flere masker op end der stod i bogen .



Opskrift: ?
Garn: Infinity hearts, 50 g = 176 m, farve 92
Pind: 3,00
Forbrug: 29 g
Størrelse: 25 x 25 cm
Bemærkninger: slået lidt flere masker op

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry