lørdag den 23. juni 2018

Taske til niecen

Min niece er i denne uge blevet 10 år. Det er blevet fejret idag.

Det er længe siden jeg gik i gang med en taske til hende.

Ideen opstod sidste efterår. Jeg fik købt  stof.

Herefter gik det bare langsomt med projektet. Jeg ville have navn på. Da jeg ikke har en smart maskine til at sy det på gik jeg igang med at brodere det på.

Projektet udviklede sig stille og roligt til noget jeg ikke helt gad alligevel. Men jeg er stædig og færdig skulle den være.

Tasken er afleveret og min niece er glad for den.



Navnet sidder på den anden side og er brodet med grønt meleret DMC garn

Opskrift: Crochet Projet Bag fra Gleefulthings.com
Stof: Yderside er rød velour. Foer er mørkgrøn bomuld.
Forbrug: 100 G
Størrelse: 30 cm høj og 30 cm bred
Bemærkninger: Der er broderet navn på forsiden med DMC 8 garn i en grønmeleret farve


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry