lørdag den 9. juni 2018

Strikkecamp

I denne weekend afholdes der strikkecamp på Storebælt Camping.


I går aftens var der miniworkshop og foredrag af Charlotte Kaae. Vi startede inde, men endte med at sidde ude for. Der var simpelthen for varmt inde døre. Jeg fik ikke taget nogle billeder. Efter foredraget blev der serveret kaffe og the. Det var skønt at sidde ude at strikke sammen med de andre deltagere.


Idag var der åbent i salgsboderne. Jeg fik købt lidt forskelligt. Billige strikkepinde, en ny projektpose, garn til et sjal, garn til et halsrør og strømpegarn i forskellige farver.


Jeg deltog i Louise Klindt workshop i jacquard strik. Det er ikke noget jeg har rigtig har strikket før. Det er faktisk ikke så vanskeligt som jeg lige troede. Jeg har fået lavet en fin strikkeprøve. Der er plads til forbedringer. Jeg strikker meget uens. Nogle masker er meget løse og andre meget stramme. Øvelse gør som bekendt mester og jeg må igang med at øve. 



Også i dag var der masser af muligheder for at sidde ude og strikke. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry