søndag den 8. april 2018

Nyt garn og ny bog

Jeg har shoppet lidt.

Jeg har købt 10 nøgler Geilsk Bomuld og uld i en lyseblå farve.

Garnet skal blive til en sommertop. Hvordan den kommer til at se ud, det ved jeg ikke for det er en  Mystery Knit Along med navnet Plot. Det starter d. 15. april og varer til starten af juni.

Man behøver ikke at købe garnet for at deltage. Selvom jeg har et stort lager har jeg sjældent så mange nøgler af det samme garn.

Iflg. den information som er kommet kan man sagtens strikke af rester eller med striber. Det er mit valg at lave den ensfarvet, så den passer til min øvrige garderobe og måske kan bruges på arbejde




Jeg har også købt en bog. Jeg fandt den i Netto til kr. 59,00. 

Der står ikke noget jeg ikke vidste om mindful strikning. Bogen indeholder et par opskrifter som jeg gerne vil prøve engang. Der er et par tasker og nogle puls-varmere som jeg gerne vil strikke på et tidspunkt.   

Bogens opskrifter er delt op i sektioner små nemme projekter,Strik til at tage med, gruppeprojekter, store projekter og lær noget nyt. Bogen indeholder ikke nogen nye tekniker for mig. Det virker til at være en god begynder bog. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry