torsdag den 8. marts 2018

W.I.P uge 10

Strømperne er dem som har fået mest opmærksomhed.

De har fået hæl og jeg er begyndt på mønstret på skaftet. Jeg har aldrig før strikket bieser.
Det har været noget af en udfordring. Det er ikke svært, når man har lavet det et par gange.
Jeg var tæt på allerede efter 1 biese at starte på ribben.  Strømperne har været vendt mange gange.

Jeg har ændre lidt i mønstret. Iflg. opskriften skal der ikke være bieser på de yderste masker i siden. Det synes jeg ikke ser pænt, så jeg har laver mine med bieser på alle masker.



Sjalet har ikke fået meget opmærksomhed. Det er for stort at tage med i byen. Jeg har ikke været meget hjemme den seneste tid. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry