mandag den 26. marts 2018

Pengegave

Min bror og svigerinde skulle selvfølgelig også have en gave til deres kobberbryllup i lørdags.

De havde ingen ønsker. Jeg har været i tænkeboks, for hvad giver man 2 som aldrig ønsker sig noget. Der har været mange ting og ideer på bordet. Ingen af dem var det helt rigtige.

Jeg endte derfor med en pengegave. Ideen er fundet i forskellige udgaver på Pinterest.




Jeg har brugt 2 gafler og et fad fra genbrugsbutikken. Flag, chokolademønter, 2 dåser og masser af lim. Selve penge har jeg sat fast med de "puder" man bruger når man 3d-kort.

Jeg ved at hævnen er sød. På et tidspunkt giver min bror igen.

1 kommentar:

  1. Øj øj hvor er den fin og meget sjov. Nu er jeg jo spændt på, hvad din bror finder på, for at få *hævn*
    God påske

    SvarSlet

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry