onsdag den 14. marts 2018

Lidt orkis

Jeg har fået lavet lidt orkis. Jeg havde en skytte med en rest garn på.

Jeg er ikke meget for at smide godt garn ud, så derfor har jeg lavet noget af det.

Det er blevet til 3 små blomster.

Den store med knap i midten bruger jeg til ophæng m. snor.

De 2 små har jeg ingen planer med.

Disse små projekter kan bruges til mange ting. Ørering, syet på tasker/punge, gavemærker/kort eller noget helt fjerde.


Til samme vejer de under 1 gram. Knappen har en diameter på 1 cm





2 kommentarer:

  1. Nåhh hvor er de blomster søde og jeg kan lige se de små hænge i et par øreringe. Vil være flot og anderledes.
    Tak for dine kommentarer hos mig. Det luner,

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak. Jeg nyder at læse din blog.

      Slet

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry