onsdag den 28. februar 2018

W.I.P uge 9

Jeg har travlt på arbejdet, derfor er det Emmasjalet som har fået mest opmærksomhed.
Strikketiden har været mindre end den plejer.

På Emmasjalet er jeg blevet færdig med venstre side af ledetråd 2. Jeg har samlet masker op på højre side.  Jeg må tilstå at jeg synes det er lidt kedeligt at strikke på lige nu. Der er mange gentagelser af det samme mønster. Det er jeg bare ikke god til.





På strømperne mangler der kun nogle få centimeter af foden. Efter hælen skal der være mønster.





1 kommentar:

  1. Jeg blev lidt nysgerrig og googlede emmasjal. Nu kan jeg bedre se det for mig og vil glæde mig til at se det færdigt, for du har lagt mange timer i det.
    God aften til dig

    SvarSlet

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry