onsdag den 21. februar 2018

W. I. P uge 8

Egentlig er det lidt kedeligt at jeg ikke har flere færdige projekter og at det er de samme projekter jeg viser fremgang på hver uge.

Mine strømper har ikke fået meget opmærksomhed. De er lidt kedelige at strikke. Det spændende sker først på skaftet.



1. ledetråd af Emmasjalet er blevet færdigt. Det er midten af sjalet. Selvom jeg har pillet op i starten har det været en fornøjelse at lave første del.


Det er spændende at være kommet i gang med Ledetråd 2. Umiddelbart så opskriften kompliceret ud, men efterhånden som jeg kom i gang var det lettere end forventet. Til opskriften hører en video som viser hvordan man laver vifterne. Den har været en god hjælp til den første vifte.









4 kommentarer:

  1. Åhhh, det kan tage tid, at få noget færdigt og andre gange glider det bare ikke altid, som ønsket.
    Tak for dine kommentarer hos mig og god weekend, når du kommer dertil

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak. Du har ret ikke alle projekter glider lige nemt.

      Slet
  2. Pyt med at det ind i mellem tager tid at få projekter gjort færdige. Mit første større hækleprojekt var et tæppe til min niece - jeg begyndte da hun var 4 og hun fik tæppet til sin 9 års fødselsdag. Jeg havde lavet meget andet i mellemtiden, men hold nu op det tæppe var en dræber :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg tror ikke jeg ville have modet til et tæppe. Håber niecen er glad for tæppet.

      Slet

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry