lørdag den 24. februar 2018

Strikkefest

Idag er der strikkefest i Haslev.

I år var tasken gul. Tasken udleveres ved indgangen og indeholder program samt opskrift på årets Haslevsjal.


Der er masser af mennesker, men ikke over fyldt. Der er en del stande, som hovedsaligt sælger strikkeopskrifter og garn.

Det var en del lækkert garn, men ikke noget som jeg absolut ikke kunne leve uden. Jeg købte derfor ingenting. Jeg har vist også mere end rigeligt.

Jeg havde købt kurset montering & finish med Sanne fra Rasmilla. Hun er en sød og dygtig underviser. Hun del gerne sin viden med os alle.

Jeg fik lavet 4 strikkeprøver, sammen syning i glatstrik og i retstrik, opstrikning af masker og vendepinde. Jeg har fået en masse små fif og tricks med hjem. 


Jeg har i hvert fald bevist for mig selv at det godt kan blive pænt og jeg håber det bliver nemmere fremover at få monteret og hæftet ender efterhånden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry