onsdag den 31. januar 2018

W. I. P uge 5

Jeg er startet på Emma sjalet.

Det er en KAL (strik sammen) som Önling har lavet. Opskriften er i 4 dele. Både del 1 og 2 er udgivet. Del 3 kommer allerede fredag, så jeg er lidt bagud.

Starten har givet mig en del problemer. Første gang synes jeg hullerne i mønstre forsvandt, så jeg pillede op. Anden gang opdagede jeg at jeg brugte forkerte symboler på diagrammet. Det var jo min fejl, så jeg pillede op igen.

Nu bliver det pænt og ligner det de andre har lavet.

Garnet er Önling nr. 2. På hjemmesiden kalder de den støvet rosa. På lableen hedder den varm grå.

Farven kommer ikke rigtig frem og er svær at beskrive.


Mine sokker har ikke fået meget opmærksom. Lidt er de vokset.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry