søndag den 3. september 2017

Strikketaske

Jeg har syet en ny taske til mit strikketøj. Jeg har brugt samme mønster en gang tidligere.

Fordi taske lukkes med snore kan garnet blive i tasken, mens jeg strikker uden at hænge fat i noget. Det er en fordel, når man et par gange om ugen tager med toget.

Tasken har en god størrelse til et par nøgler og selve strikketøjet.

Yderstoffet er rest jeg har fået. Foeret er en rest fra en gallakjole jeg tidligere har syet.




Opskrift: Crochet Projet Bag fra Gleefulthings.com
Stof: Rester
Forbrug: 100 g
Størrelse: 30 cm høj og 30 cm bred 
Bemærkninger: Alt er fundet på lageret.

1 kommentar:

  1. Smart med strikkepose og fin er den blevet. Du kan meget med dine hænder.
    God morgen herfra

    SvarSlet

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry