lørdag den 1. juli 2017

Sommer shoppe tur

Jeg har været på sommer shoppe garn tur.

Jeg havde hjemme fra valgt 3 opskrifter jeg gerne ville købe garn til.
En kjole, et sjal og en taske alle 3 dele til mig.

Jeg fandt bare ikke lige det rigtige garn til nogle af projekterne.

PYT

Jeg fik købt ind til nogle andre projekter.


Et par syet tasker, en hæklet taske, nogle strømper, stof til en bluse og en kjole til mig.

Om det bliver disse projekter jeg bruger resten af sommeren på eller jeg ender med nogle af de mange projekter jeg har gang i forbliver uvist. Det må tiden vise.

Det kan jo være jeg er heldig i løbet af sommeren at finde garn til de projekter jeg oprindeligt havde planlagt


1 kommentar:

  1. Ih hvor hyggeligt, at købe hobbynyt er altid rart (:

    - A

    SvarSlet

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry