onsdag den 8. marts 2017

Tunesisk hækling prøve

Da jeg var på håndarbejdmesse i Rødovre fik jeg en god ide til et sjal hakket i Tunesisk hækling.

Det skulle være endt som et trekant sjal, men nu er det endt som en prøve.

Jeg har brugt noget multicolour strømpegarn og nål 4,50. Det synes jeg passer godt sammen.

Det bliver bare ikke godt. Det ruller fra både top og bund.



Jeg prøvet at hækle en række fastmasker rundt på de sider som ruller, men det hjalp ikke.



Prøve igen det gider jeg nok ikke. Der er mange andre spændende ideer og opskrifter jeg hellere vil prøve.

1 kommentar:

  1. Du får lige et smil herfra. Synes du har gjort det godt. Tunesisk hækling har jeg aldrig prøvet og lysten til at forsøge, er gået væk hvergang jeg har set filmklip med det.

    SvarSlet

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry