mandag den 27. februar 2017

Strikkefest

I lørdags (d. 25. februar) var jeg til strikkefest i Haslev,

Der var boder med salg af garn, opskrifter og tilbehør.

Der var mulighed for at købe frokost, kaffe og kage.

Der var 8 forskellige workshops.

Jeg fik ikke handlet så meget, lidt har også ret.


En tunesisk hæklenål, et par opskrifter og et kit til pulsvarmer.
Det fine lilla net blev udleveret ved indgangen.

Jeg var på en enkelt workshop hos Sanne Bjerregaard som hed Fede fiduser.

Jeg mestre nu at strikke på 2 rundepinde, vende pinde, skifte farve uden hak, når man strikker rundt og elastisk afslutning. Der er flere teknikker at øve sig på i kompendiet.

Teknikkerne blev afprøvet på en lille strømpe. Jeg har også slået op til f.eks et ærme med 2 rund pinde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry