tirsdag den 31. januar 2017

The Meadow Drops Mystery Blanket Cal

I foråret 2016 startede jeg på The Meadow. En tæppe Cal fra Drops Design.


Jeg fik lavet til og med clue 5. Jeg blev lidt træt af blomster. Mine hækle evner blev hele tiden udfordret og jeg begyndte at overveje, hvor mon projektet ville ende.



Da jeg så kanten stoppede jeg projektet helt. Det blev efter min mening grimt.




Lapperne blev lagt til side i håbet om at en god ide dukkede op.


Den gode ide dukkede aldrig op. Nu har alle lapperne fået en ekstra kant så de måler 10 x 10 cm.

Dermed passer de til det tæppe Kreative Tanter er ved at lave.

Det er en god følelse at give lapperne væk. Jeg glæder mig over at de ikke længere ligger hos mig.

(nogle af lapperne med ekstra kant)

Ufo projekt nr. 2 blev færdig før nr. 1, men det gør ikke noget. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry