lørdag den 14. januar 2017

Flere juletræer

Jeg havde noget hvidt garn i gemmerne som jeg tænkte kunne blive smukke hvide juletræer.

Jeg fandt nogle træpinde frem. De fungerede bare ikke med garnet. Ligeså umuligt det var at strikke med garnet ligeså umuligt var det at prøve at pille op. Færdig blev det og mine overvejelser gik i retning af at smide garnet ud.

Jeg gav garnet en chance mere denne gang på metalpinde. Sikke en verden til forskel. Garnet blev nemmere at strikke med og juletræ nr. 2 blev hurtigt færdigt.

Resten af garnet får lov at komme tilbage i gemmerne med en huskeseddel på, så jeg ikke prøver med træpinde næste gang.





Opskrift: De sødeste juletræer af Charlotte Kaae (Knitting by kaae)
Garn: Linate Flame (70% mohair, 20 % akryl og 10 % metallic
Pind: 4,00
Forbrug: Til de 2  træer er der brugt 21 g garn
Størrelse: bunden er 11 cm, Højden er 17 cm
Bemærkninger: Det ene beholder jeg selv, Det andet kommer i gavekassen

1 kommentar:

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry