fredag den 20. januar 2017

Årets første garn indkøb

I slutningen af 2016 så jeg en to farvet poncho som jeg gerne vil strikke.

Desværre er den strikket i 100% uld. Det går ikke med mig.

Det eneste projekt jeg har lavet i ren uld er mit Geilsk sjal. Jeg kan ikke bære uld tæt på kroppen og det meste uld klør i mine hænder, mens jeg strikker.

Jeg har fundet et garnalternativ som også indeholder noget bomuld. Nu håber jeg så ikke det bliver for tungt.

De 2 mørke garner skal strikkes sammen og de lyse skal strikkes sammen.
Jeg har bestilt rigeligt med garn. Strikkeprøven springer jeg over.


Nu handler det bare om at komme i gang

3 kommentarer:

  1. Sikke et skønt strikkeprojekt, det glæder jeg mig til at følge :-)

    SvarSlet
  2. Ser totalt lækkert ud og da jeg er til blåt, er jeg vild med farverne :)
    Dit billede er lidt sløret, hvilket mærke har du købt?

    SvarSlet

Strikketaske

Jeg har syet en ny taske til mit strikketøj. Jeg har brugt samme mønster en gang tidligere. Fordi taske lukkes med snore kan garnet blive ...