tirsdag den 27. december 2016

Holder til plastposer

Jeg har juleferie i denne uge.

Ferien bliver brugt til at rydde ud og gøre hovedrent i køkkenet. Alt skuffer og skabe bliver tømt og gjort rene. Det som ikke længere skal være i mine skaber kommer til genbrug.

Plastposerne skal have et nyt opbevaring sted.

Derfor har jeg syet en holder til dem. Den skal op at hænge på væggen i køkkenet. Plastposerne kommes i øverst og pilles ud nederst.

Stoffet er en gammel rest jeg havde liggende. Det er ellers sjældent jeg har så store rester.



Opskrift: Lag din egen poseholder af Ida Røssland. Opskriften er gratis og kan hentes Her
Stof: En rest fløjl
Størrelse:  57 cm fra top til bund, 
Forbrug: 60 g
Bemærkninger:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry