tirsdag den 27. december 2016

Holder til plastposer

Jeg har juleferie i denne uge.

Ferien bliver brugt til at rydde ud og gøre hovedrent i køkkenet. Alt skuffer og skabe bliver tømt og gjort rene. Det som ikke længere skal være i mine skaber kommer til genbrug.

Plastposerne skal have et nyt opbevaring sted.

Derfor har jeg syet en holder til dem. Den skal op at hænge på væggen i køkkenet. Plastposerne kommes i øverst og pilles ud nederst.

Stoffet er en gammel rest jeg havde liggende. Det er ellers sjældent jeg har så store rester.



Opskrift: Lag din egen poseholder af Ida Røssland. Opskriften er gratis og kan hentes Her
Stof: En rest fløjl
Størrelse:  57 cm fra top til bund, 
Forbrug: 60 g
Bemærkninger:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Cirkuselefant

Den store af mine piger har en kollega som lige er gået på barsel. Min datter ville gerne give en gave. Hun har selv fundet garn og opskri...