lørdag den 31. december 2016

Farvel 2016

Det er tid at sige farvel til 2016.

Det har  været et dejligt år. 
Vi har selvfølgelig haft vores problemer og udfordringer, som alle andre også har.
Generelt set har det været et godt år.

Masser af skønne oplevelser og samvær med dejlige mennesker. Der er sket mange gode ting hjemme både med mig og med pigerne. Vi har haft fantastiske oplevelser og hyggeligt samvær med med familien.

For 2016 ønskede jeg følgende:
At blogge mere. Håber det kan blive til mindst 1-2 indlæg om ugen.
At få lavet nogle af alle mine UFOér færdige.
At få nedbragt lageret af garn og stof


Det lykkes at få blogget mere. I perioder har der været meget stille og i andre perioder har der været indlæg næsten dagligt. Jeg har bedst tid til bloggen, når jeg har ferie og fri.

Det lykkes også at komme af med et par ufo'er, men jeg er bange for at flere er kommet til. Jeg har ikke tal på mine ufo'er, så det er en fornemmelse

Det lykkes ikke at få nedbragt lageret af garn og stof. Tværimod. Det er godt nok svært, når man lige synes man mangler noget. Jeg bliver nemt fristet når det kommer til garn. Jeg er begyndt kun at købe garn efter projekter, men mange projekter når ikke at komme i gang. Der er købt en del orkis garn. Der er til mange projekter i et nøgle.  Jeg havde ikke noget orkis garn i forevejen, da det er nyt for mig at orkere. Jeg synes man er nødt til at have et basis lager ik'

Ialt er der blevet lavet 75 projekter, nogle små og andre store. Der er forsvundet  3.234 gram garn/stof fra lageret. Jeg vil ikke fortælle, hvor meget der er kommet ind.


Billedresultat for godt nytår

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry