fredag den 12. august 2016

Kosmetik pung

De sidste stof er blevet til en kosmetik pung.

Jeg er ikke helt tilfreds. Der er plads til forbedringer. Mønsteret er i 2 størrelser. Jeg har syet den lille. Teksten skeler ikke mellem den store og lille. Der hvor man sætter stroppen og  hvor langt inde man syr taskehjørnerne er det samme for begge størrelser.

Næste gang vil jeg lave ændringer i de 2 mål, når jeg laver den lille.


Opskrift: Toilettaske/kosmetik pung fra Stof og Stil nr. 90047
Stof: Bomulds rester
Størrelse: 20 cm bred og 15 cm høj
Forbrug: 36 g
Bemærkninger:  Jeg finder på noget at bruge den til. Foer stoffet er det samme grå som resteposerne er lavet i.

1 kommentar:

  1. Hold da op med alle de flotte projekter du har fået lavet og færdiggjort. Wauw!

    SvarSlet

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry