søndag den 24. juli 2016

Sammenfoldelig skraldepose

En af de ting, som jeg har planlagt i sommerferie er at få lavet nogle af mine mange projekter.

Det er ved at være længe siden jeg købte opskrift og stof. Det er også længe siden jeg har syet noget.

Det meste er håndsyet. 

Når den er foldet sammen ser den sådan ud:


Når den er foldet ud ser den sådan ud:

Jeg forestiller mig at bruge den til trådrester, når man er på tur.

Opskrift: Sammenfoldelig skraldepose købt hos Syogide i Næstved
Stof: Bomuld købt samme sted.
Størrelse: 7,5 cm i diameter og 9 cm høj.
Forbrug: 16 g vejer den færdig monteret.
Bemærkninger: På youtube ligger der videoer af hvordan den laves. Søg efter Collapsible thread  catcher

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry