søndag den 17. juli 2016

Perleflacon

Da jeg skulle finde perler til mine orkis prøver besluttede jeg at tage en oprydning i perlekassen.

Jeg fandt flere materiale sæt. Dette materialesæt har ligget og hygget sig hos mig i flere år. 

Selvom jeg ikke har syet perler i flere år kunne jeg godt huske, hvordan man gør. Det er der blevet denne flacon ud af. Den er ikke stor, men sød. Jeg brugte en aften på at lave den.



Opskrift: Materiale sæt nr. A2 fra Stenboden
Perler: Stenboden
Forbrug: 22 g garn
Størrelse: den måler 9,5 cm i diameter  
Bemærkninger: Den kommer i gavekassen.

1 kommentar:

  1. Sikke et fint stykke håndarbejde.
    Udover at være flakon, kan den måske også bruges til at lægge over saftglas for at undgå bier?

    SvarSlet

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry