søndag den 31. juli 2016

Aks

Min sommerferie er slut. I morgen er det atter arbejdsdag. Det bliver hårdt at få livet tilbage i faste rammer. Jeg kommer til at savne tid til alle mine mange projekter, hygge tiden med pigerne og de lange gåture vi har været på.

Jeg havde planlagt at lave en masse orkis i min ferie. Det fik jeg ikke gjort. Til gengæld har jeg fået lavet en masse andre projekter.

Jeg kan godt lide at strikke klude. Det er et nemt og overskueligt projekt.
De fleste klude jeg laver har forskellige hulmønstre.



Fakta:
Opskrift: Aks af Bitta Mikkelborg. Del 1 af en kludealong som kører på facebook.
Garn: Bomuld
Pind: 3,00
Forbrug: 26 g garn
Størrelse: 23 x 28 cm 
Bemærkninger: Det er en rest jeg har brugt. Der var ikke garn nok, så kluden er 3-4 pinde kortere end mønstret. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry