onsdag den 27. januar 2016

En UFO mindre

Jeg har en hel del ufoér liggende i gemmerne.

Idag støtte jeg på denne



Det ligner et halstørklæde, men det er det ikke. Det er første bane på et sengetæppe.
Tæppet skulle strikkes i baner og sys sammen. Hver bane skulle laves af firkanter som havde forskellige farver og mønstre. Jeg havde valgt 3 farver udover den blå som skulle følge igennem hele tæppet. Der var 4 forskellige hulmønstre som skulle strikkes skifte vis.


Nu er det blevet pillet op. Meget af det garn som blev købt til projektet er brugt på andre ting. Jeg gik i stå fordi jeg ikke kunne enes med hulmønstrene.Jeg kan ellers normalt godt strikke hulmønstre.

Garnet bliver lagt i resten kassen og brugt til noget andet. Opskriften er landet i skraldespanden.

2 kommentarer:

  1. Dejligt at få ryddet ud i projekter der aldrig bliver færdige, så fylder de ikke i skuffer og skabe - og ikke mindst samvittighed :)

    SvarSlet
  2. At trævle op er også en måde at udrydde UFO'er på.....

    SvarSlet

Cirkuselefant

Den store af mine piger har en kollega som lige er gået på barsel. Min datter ville gerne give en gave. Hun har selv fundet garn og opskri...