onsdag den 23. december 2015

Strikkeprøve

Nogle laver altid en strikkeprøve, andre laver aldrig en strikkeprøve.

Jeg er typen midt i mellem. Jeg laver en strikkeprøve, når det er nødvendigt.

Mit julestrik skal være stripes-gone-crazy til mig selv. Det er et projekt som jeg synes kræver en strikkeprøve.

Det er sjældent jeg laver noget til mig selv. Jeg glæder mig til at komme igang.






Idag er min sidste arbejdsdag i år. Nu er der ferie frem til 4. januar. Vi skal ikke lave noget specielt. Jeg skal slappe af og lave en masse håndarbejde.

Glædelig jul til alle

2 kommentarer:

  1. Jeg har vært flink å lage strikkeprøver det siste året, men selv om jeg regner og måler så mye jeg kan, er det ikke alltid det stemmer likevel... En jakke jeg strikket i sommer ble for eksempel altfor stor... Gikk opp et par størrelser på jakken, fordi strikkefastheten ble så stram i det valgte garnet... Det er vel slik det er med håndarbeid, man vet aldri hvordan resultatet blir. Men jeg tenker man har gjort en skikkelig innsats da når man har strikket en prøve først.
    Kos deg med julstrikkingen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Det er svært med strikkeprøver. Glædelig jul

      Slet

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry