fredag den 25. december 2015

Julegaver # 1

I år ligger der et par hjemmelavede julegaver under træet.

Jeg har derfor ikke kunne vise dem frem, før de var givet.

Elsa er givet til min niece. Hun ønskede sig en masse ting med Elsa. Hun har i forevejen en masse. Det hun ikke havde er der andre, som har købt. For ikke at købe noget hun alligevel ikke for brugt har jeg valgt at give hende penge. Ikke den mest interessante når man er 7 år.  Håber indpakningen hjalp lidt på det.

Figuren er lavet over et stort kinderæg. På billedet har jeg lagt et almindeligt kinderæg til højre og det store til venstre. Bare så man kan få en fornemmelse af størrelsen.



Elsa forfra


Elsa bagfra

Jeg håber der er andre end mig der kan se hvad den ligner.

Fakta:
Opskrift: Min fantasi
Garn:      Bomuldsgarn
Stof:       Slaget er lavet i lyseblå organza
Nål:        Hæklenål str. 2,00
Forbrug: Der er brugt 40 g garn/stof

F.O. 25

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry