søndag den 22. november 2015

Strikket klud

Endnu en strikket klud er blevet færdig. Den blev startet op i sommerferien. Da ferien var slut var kluden cirka halvt færdig.

Jeg synes kludestrik er rigtigt hyggeligt, fordi de ikke bliver så store og der er masser af mønster strik i dem jeg strikker.





Billedet er ikke særligt tydeligt. Synes det er svært at få taget nogle ordentlige billeder i denne tid.


Fakta:
Opskrift: Venteklut af Bitta Mikkelborg
Garn:       Lyserød bomuld
Pind:       3,00
Forbrug:  Der er brugt 33g garn


F.O 21

2 kommentarer:

  1. Det her er også en rigtig fin klud -- flot arbejde!
    Hvad bruger du dem til? Er det et lille gæstehåndklæde eller vaskeklud?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bruger dem som klude i køkkenet. Jeg bruger bomuld der kan tåle at blive vaske ved høje temperaturer. Jeg kan godt lide kludene er lidt store synes de er nemmere at tørre med.

      Slet