onsdag den 18. september 2013

Steven West Color Craving Kal


Jeg deltager i West mystery Shawl Kal.

Den hedder color craving. Du kan læse mere på Ravelry, hvis du ikke allerede kender den.
Første clue kom i fredags. På fredag kommer clue 2. Jeg er over halvvejs med clue 1. Jeg viser den først frem, når den er færdig.

Jeg strikker i disse farver:



Det lyserøde og lilla er Rasmillas luksusgarn. Det sorte er Rasmillas yndlingsgarn.
Noget jeg i forevejen havde liggende på lageret.

Jeg ved godt at jeg ikke burde gå i gang med noget nyt med alle de projekter jeg har gang i for tiden.
Især min sommer DHU trænger til at blive færdig. Jeg arbejder på sagen, men det går langsomt for jeg kan ikke sy i hånden samtidig med at jeg ser fjernsyn. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Cirkuselefant

Den store af mine piger har en kollega som lige er gået på barsel. Min datter ville gerne give en gave. Hun har selv fundet garn og opskri...