tirsdag den 19. februar 2013

Sikke stille her blev

Der er blevet meget stille her.

I sidste uge holdt pigerne vinterferie.
De fleste dage blev brugt på bare at være sammen.
Det kreative blev sat på "stand by"

Mit kreabord fik en større omgang oprydning.

I bunken fandt jeg denne UFO.
Det skal blive til en tunika til mig. Den er nu blevet til WIP.

Siden jeg fandt den har jeg strikket ca. halvdelen af det strikkede stykke.
Der arbejdes flittigt på at den bliver færdig. Jeg synes det går langsomt. Heldigvis bliver der færre og færre masker. Startede med 800.

Herudover har jeg strikket en lap mere til mit tæppeprojekt og er igang med endnu en.
Det færdige arbejde kan jeg først vise efter 1. marts.

Der kommer til at blive endnu mere stille for imorgen skal jeg begynde arbejde igen. Et vikariat på 3 måneder.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry