tirsdag den 4. september 2012

Næsten ingen kreatid

Det er ikke  det store kreative som jeg får lavet for tiden.

For det første har vi fået ny computer. En bærbar, hvor vi tidligere havde stationær.
Der lige et par ting, som er anderledes. Der går lidt tid med at lære.

For det andet har pigerne fået nye senge af deres far. Senge som skal stå hos mig/os.
Vi er derfor gået igang med den helt store make-over af værelserne. Alle møbler er smidt ud. Håber de får nogle nye til jul eller penge så de selv kan købe.

En make-over kræver også maling. De skal begge have hvide værelser. Jeg kan selv og vil selv.
Derfor er der nogle ømme arme og næsten ingen kreatid.

Her er et billed af stuen, hvor alle pigernes ting står i kasser. Jeg glæder mig til at kasserne kan komme tilbage på værelserne.

 
 
 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

13. december

 Lys Opskriften er Needle Tree nr. 7 af Frankie Brown. Findes gratis på Ravelry